A les portes d’acabar l’estiu de forma oficial, alguns dels serveis municipals van retornant a la rutina, després de la pausa de vacances. És el cas de l’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor, on es dona suport als consumidors i usuaris a l’hora de defensar els seus drets informant, assessorant i tramitant les peticions.
Ja des d’avui, cada dimarts l’oficina obrirà les portes a la ciutadania. Ho farà amb cita prèvia, que cal demanar trucant al telèfon de l’Ajuntament de Palafolls -93 762 00 43-, i amb horari de matins, de 9 a 1 del migdia.
Ho explica el responsable de l’OMIC de Palafolls, Oriol Contreras.
Des de l’Oficina Municipal d’Atenció al Consumidor s’informa i s’assessora sobre serveis com telefonia, aigua, gas o llum, així com de bancs o assegurances. També es dona suport entorn a la compra de productes i els procediments que se’n deriven, com són les garanties o les reclamacions i devolucions, entre altres.