Els ciutadans de Palafolls que necessitin demanar hora a l’Oficina d’Atenció Ciutadana ja no hauran de trucar al servei per concretar la cita prèvia per poder fer tràmits, gestions o consultes a partir de la setmana vinent.
El consistori ha activat la possibilitat de poder reservar dia i hora també per Internet, evitant d’aquesta manera que s’hagi de trucar de forma insistent a l’ajuntament per demanar-ho, dins de l’horari d’obertura del consistori.
Aquest nou sistema s’estrena a partir de dimarts, i amb aquesta nova opció ja es podrà demanar hora per a certificats, per apuntar-se al Casal, per sol·licitar una ajuda o per apuntar-se al padró, entre moltes altres gestions que es fan des de l’OAC. Paral·lelament, també es podrà demanar directament cita amb els regidors o el propi alcalde.
De tot plegat en parla Cèlia Majó, responsable de l’Oficina d’Atenció Ciutadana de Palafolls.
La petició de cita prèvia amb l’OAC es podrà fer a través de l’enllaç citaprevia.palafolls.cat o bé a través d’un codi QR que redirigeix al programa per demanar la cita amb l’oficina.
Tot plegat es fa a través d’un formulari web; una eina que, segons Majó, fa que la petició sigui més accessible per tota la ciutadania.
La responsable de l’Oficina d’Atenció Ciutadana considera el servei com “la porta d’entrada a tot l’ajuntament”, ja que des de l’OAC es vehiculen la major part de tràmits, pagaments o inscripcions del municipi, i afirma que mica en mica va afegint més serveis a la seva cartera de cara a la població.