URGENT

Blanes posa en marxa una oficina d’informació per obtenir les beques menjador

Compartiu aquesta història
Foto: Ajuntament de Blanes

L’Ajuntament de Blanes posarà en marxa a partir d’aquest dilluns una Oficina d’Informació i Atenció Ciutadana per ajudar les famílies del municipi a l’hora d’omplir la sol·licitud de les beques menjador escolars del proper curs 2020-2021.

Segons ha informat el consistori blanenc, l’oficina funcionarà durant 15 dies, del del 8 al 19 de juny, amb caràcter excepcional. L’atenció ciutadana es farà de dilluns a divendres, de dos quarts de 9 del matí fins a dos quarts de 3 de la tarda, i s’han implementat les mesures de prevenció i seguretat necessàries per evitar el contagi de la Covid-19. L’oficina habilitada s’ha situat al centre de la vila, al Carrer Ample número 11, i ocupa l’espai dels Departaments de Participació Ciutadana i Joventut, els quals encara no han reprès l’atenció presencial oberta al públic.

L’Ajuntament de Blanes ha assumit la competència de rebre les sol·licituds de beques menjador, competència del Consell Comarcal de la Selva, i que enguany l’organisme havia derivat als centres escolars. Davant la impossibilitat d’aquests de fer-se’n càrrec, el consistori ha decidit assumir-ne les gestions.

Segons ha informat consistori, per omplir les sol·licituds per a les beques menjador les famílies comptaran amb el suport d’un administratiu de l’Ajuntament de Blanes, que els ajudarà a fer-ho.

D’altra banda, l’ens local ha informat que també hi ha la possibilitat de fer el tràmit de forma telemàtica. En aquest sentit, un cop s’hagi omplert la sol·licitud, cal signar-la digitalment i obrir el procediment d’instància genèrica a la Seu Electrònica del Consell Comarcal de la Selva, adjuntar-hi el formulari, signar-lo i trametre-ho.

Subscriu-te gratuïtament,
el butlletí de notícies cada dia al teu correu.

El més llegit

Àmbits geogràfics