URGENT

Mas Prats visita la llar d’infants per donar a conèixer el seu sistema educatiu

Compartiu aquesta història

A finals d’aquest mes s’obrirà el període de preinscripció escolar pel proper curs i els centres aprofiten aquestes setmanes prèvies per donar-se a conèixer i explicar els seus projectes educatius a les famílies per tal que tinguin la informació necessària per prendre la decisió sobre quina escola triar pels seus fills.

Emmarcada en aquesta activitat prèvia a les preinscripcions, l’escola de Mas Prats va oferir ahir una xerrada als pares i mares de la llar d’infants palafollets per tal d’apropar-los el projecte educatiu del centre i la seva metodologia. La trobada, que també es va fer l’any passat, també va servir per resoldre els dubtes habituals del pas de la llar al centre d’infantil i primària.

Les dues escoles de Palafolls ja tenen preparadesles seves jornades de portes obertes en les que també mostraran les instal·lacions de cada escola i acabaran d’explicar a les famílies interessades com funciona cada centre educatiu.

Si el pas de la llar a l’escola és important i preocupa als pares, el pas de l’escola a l’institut també és motiu de preocupació de pares i d’alumnes.

Precisament per això entre dilluns i dimarts, els alumnes de 6è de les  dues escoles de Palafolls han visitat l’institut Font del Ferro, per tal de conèixer la instal·lació del centre de secundària. Qui ha fet les explicacions, però, no han estat els professors o els directius de l’Institut, sinó que han estat alumnes de 4t d’ESO de La Font del Ferro.

A més, la novetat d’enguany és que els alumnes que han dirigit la visita han estat els que realitzen el Servei comunitari anomenat “Young teacher”. És a dir, que la visita s’ha fet en anglès gràcies a aquest voluntariat de 10h que és una nova matèria que els alumnes de 4t d’ESO han de realitzar.  A banda d’aquesta visita el centre farà també la setmana vient jornada de portes obertes

Subscriu-te gratuïtament,
el butlletí de notícies cada dia al teu correu.

El més llegit

Àmbits geogràfics