L’Oficina de consumidors de Palafolls assessora als clients d’iDental

Share on twitter
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

Des del servei municipal de l’OMIC s’informa de les pautes que han de seguir els ciutadans afectats pel servei d’odontologia iDental de la província de Barcelona i Tarragona tancades sense previ avís.

Així, en el cas de les persones que tenen contractats tractaments dentals amb les clíniques iDental i hagin pagat la totalitat o una part de l’import del servei sense que aquest hagi estat prestat completament han de recopilar tota la documentació de què disposen ja sigui publicitat, pressupost, contractes, factures… i presentar una denúncia als Mossos d’Esquadra.

De fet la manera d’actuar canvia segons el mètode de pagament que s’hagi dut a terme.

Així, en cas que s’hagi finançat el pagament amb un crèdit al consum vinculat a la prestació del servei, cal  dirigir-se a l’entitat financera que ha concedit el préstec, aportant la denúncia als Mossos d’Esquadra, per demanar l’anul·lació dels càrrecs pendents de pagament, ja que s’ha produït un incompliment del contracte. En el cas que no s’atengui a sol·licitud, s’ha de demanar el full oficial de queixa, reclamació i denúncia. L’entitat financera té un mes per contestar. Si la resposta és insatisfactòria, llavors s’ha de presentar la reclamació a l’oficina de consum de l’Ajuntament

En el cas que s’hagi fet el pagament amb targeta de crèdit, contacteu amb la vostra entitat financera per informar-vos de la possibilitat d’anul·lar els càrrecs.

Per últim, si el pagament va ser al comptat, cal iniciar la via judicial per reclamar l’import.

Sigui com sigui, els afectat poden demanar hora d’atenció al servei de l’OMIC els matins de 9 a 14 al telèfon de l’Ajuntament 937620043 per demanar cita. El servei es presta dimarts els matins amb hora convinguda prèviament.

Subscriu-te gratuïtament,
el butlletí de notícies cada dia al teu correu.

El més llegit
Categories
Més ambits geogràfics