URGENT

Malgrat de Mar modifica el projecte de reforma del passeig Marítim

Compartiu aquesta història
Passeig Marítim de Malgrat -  Diari del Maresme S.V
Passeig Marítim de Malgrat –
Diari del Maresme S.V

La Junta de Govern de l’Ajuntament de Malgrat de Mar va aprovar ara fa una setmana posar a licitació la redacció i modificació del projecte d’ordenació i rehabilitació del Passeig Marítim de la població, concretament, el tram entre la plaça de l’Àncora i l’avinguda de Colom.

Aquesta modificació del projecte del passeig Marítim inclou també l’actuació en altres punts, com són els trams de carrers perpendiculars fins als punts del projecte d’obertura de l’Avinguda de Barcelona, com per exemple el carrer Manuel de Falla i el carrer Balmes. Un projecte que, de fet, ja s’està executant.

Els treballs de rehabilitació del passeig Marítim inclouen un aixecament topogràfic de tot l’àmbit afectat pel projecte, així com la comprovació de les seccions dels treballs de la xarxa que recull les aigües pluvials. Està previst també que per dur a terme el projecte s’incorporin nous materials de construcció.

Un altre dels punts que s’inclouen a la modificació del projecte i que van ser aprovats per la passada Junta de Govern va ser la inclusió d’un carril bici al mateix passeig, i el canvi de tot el sistema d’il·luminació actual, substituint-lo per un de LED’s.

La redacció d’aquest projecte té un cost que ronda els 35mil euros. Es tracta, de fet, d’un projecte que ja s’havia redactat fa uns anys, l’any 2013, i que ara calia revisar i actualitzar. El govern quatripartit de Malgrat de Mar, fa uns mesos, ja havia posat sobre la taula la intenció de tirar-lo endavant.

La reforma del passeig Marítim de Malgrat tindria un cost d’uns 6 milions d’euros, i hauria de començar a posar-se en marxa d’aquí a un any, a l’octubre del 2018.

La Junta de Govern d’aquest passat dimarts va aprovar també, entre d’altres punts, la creació de l’Oficina d’Atenció al Ciutadà, que s’habilitarà a la planta baixa de l’Ajuntament. Les obres tenen un cost de 5.808 euros, i està previst que comencin aquest proper mes de novembre. Mentre durin els treballs d’habilitació de la nova Oficina d’Atenció al Ciutadà, els departaments de Serveis Econòmics i del Padró municipal, situats en aquesta planta del consistori, es traslladaran provisionalment al local de davant, lloc on abans hi havia situada la notaria.

Subscriu-te gratuïtament,
el butlletí de notícies cada dia al teu correu.

El més llegit

Àmbits geogràfics