La Generalitat promociona el comerç local amb #comerçincreïble

Share on twitter
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email
b0531e1f-c9ff-48f4-ad1f-baf66ea4b614
Imatge de la campanya #comerçincreïble. Generalitat de Catalunya

La campanya a les xarxes s’articula a través de diferents formats i suports de comunicació tant gràfics, audiovisuals com digitals i s’uneix sota l’etiqueta #comerçincreïble.

La impulsa la Generalitat en coordinació amb la Direcció General de Comerç amb la que es busca promocionar el comerç de proximitat i reforçar el seu paper en el territori. Ho fa sota el lema “Surt al carrer, viu el comerç”, amb el que es posa en valor el model de comerç local .

Es tracta d’una campanya integral que estarà present a la televisió, a premsa escrita, a la ràdio, a mitjans digitals i en cartells a l’exterior.

La campanya #comerçincreïble va destinada al conjunt de la població catalana, i també al propi sector, que esdevé protagonista de la campanya amb l’objectiu de donar-li suport.

La directora general de Comerç, Muntsa Vilalta, presentarà la campanya al sector el proper dilluns 20 de març en el marc de la celebració de la Setmana del Comerç, una iniciativa que organitza la Generalitat per aportar coneixement al sector i apropar al ciutadà la importància del comerç en el model de país. Aquesta és una iniciativa pionera que tindrà lloc del 20 al 26 de març a tot Catalunya, amb l’objectiu d’apropar al sector, especialment al comerç urbà i de proximitat, eines per millorar la seva competitivitat i esdevenir un espai de debat i intercanvi de coneixement.

Subscriu-te gratuïtament,
el butlletí de notícies cada dia al teu correu.

El més llegit
Categories
Més ambits geogràfics