URGENT

Les activitats de Palafolls busquen la interacció dels espectadors

Compartiu aquesta història

L’àrea de Cultura de l’Ajuntament se suma a la tendència de Twitter #postfuncio i convida als espectadors dels diferents concerts i espectacles programats al municipi a compartir i recomanar les activitats culturals de Palafolls.

El que es vol, seguint el que ja fan teatres i festivals d’arreu de Catalunya, és que els espectadors diguin la seva, facin fotografies, vídeos, crítiques i comparteixin aspectes de l’acte cultural tant bon punt acabi.

Des de fa anys i gràcies a les xarxes socials es va encetar la iniciativa de convertir els espectadors en persones que influeixin a l’hora de consumir cultura. Que siguin els mateixos espectadors els qui recomanin a la resta, sense més interessos que els culturals.

La iniciativa va sorgir per part de teatres, consistoris i centres culturals varis i actualment el hashtag #postfuncio s’utilitza com a cercador d’opinions per saber l’acollida que tenen els diferents actes culturals programats a Catalunya.

L’objectiu d’aquesta campanya a PLF és difondre l’oferta cultural que hi ha al municipi a través de les xarxes socials. De fet el primer festival en el que el consistori vol incentivar la participació amb el #postfuncio és el 4dJazz que va començar divendres.

Entre tots els comentaris etiquetats amb el hashtag #postfuncio i #4dJazzPLF que es facin durant els concerts previstos d’aquest cicle, es farà un sorteig de dos packs de dues entrades pel darrer espectacle del festival previst pel 24 de juny. Més endavant, i segons la participació generada, se sortejaran lots culturals de caràcter trimestral o anual.

Amb aquesta iniciativa es vol premiar els espectadors que participen activament als actes culturals del municipi alhora que es vol fer difusió dels concerts, espectacles i festes que mensualment tenen lloc a Palafolls.

 

Subscriu-te gratuïtament,
el butlletí de notícies cada dia al teu correu.

El més llegit

Àmbits geogràfics