URGENT

L’oficina del Síndic de Greuges atén una 12a de queixes i consultes a PLF

Compartiu aquesta història

 

Aquest matí un equip del Síndic ha estat fent atenció personalitzada als ciutadans des de la nostra localitat. Tres cops per setmana una oficina mòbil del síndic es desplaça a municipis catalans amb la intenció de donar un servei de proximitat a la ciutadania.

Aquestes visites al territori serveixen per atendre queixes i consultes dels ciutadans entorn a l’administració pública, ja sigui d’Ajuntaments, Consells comarcals o de la Generalitat, però també es poden adreçar demandes referents a empreses que presten serveis d’interès general, com ara subministradores d’aigua, llum, gas o telefonia.

En total una 12a de persones o entitats han presentat les seves demandes a l’equip desplaçat aquest matí a PLF. Per a molts aquesta consulta al Síndic és l’última opció per resoldre els seus conflictes amb l’administració.

La de d’avui és la primera vegada que l’oficina del Síndic de Greuges es desplaça a PLF per recollir, de forma directe, les demandes no només dels palafollencs sinó també de ciutadans de poblacions veïnes que han aprofitat la presència del síndic prop de casa.

Igualment, la missió del síndic no es limita només a aquestes visites, i qualsevol queixa o consulta pot ser tramesa al telèfon gratuït 900 124 124 o al correu electrònic sindic @ sindic.cat.

 

Subscriu-te gratuïtament,
el butlletí de notícies cada dia al teu correu.

El més llegit

Àmbits geogràfics