URGENT

Malgrat estrena un nou canal de Twitter per rebre queixes i suggeriments dels ciutadans

Compartiu aquesta història

 

El consistori ha activat un compte de Twitter que sota el nom de @milloremMalgrat pretén canalitzar les queixes, preguntes i suggeriments de la ciutadania sobre l’espai públic de la localitat. Diu l’Ajuntament que aquesta eina de participació vol ser útil per tal de saber ràpidament les incidències a la via pública, platges, zones verdes o carrers.

El Twitter es suma als altres canals existents per comunicar-se amb el consistori com el sistema telemàtic E-tram, per instància o visita directa al regidor de la matèria. El Twitter, però és molt més ràpid que la resta de canals, cosa que pot agilitar la resposta institucional.

El regidor de d’Obra, Serveis i Platges, Joan Mercader, assegura que la voluntat de l’Ajuntament és informar i donar resposta a les demandes de la ciutadania i considera que quants més ulls puguin veure les coses a millorar, més millores es podran realitzar a la ciutat Malgrat.

Mercader creu que la millora de la localitat és cosa de tots i per fer partícips als malgratencs de forma directa s’ha creat aquesta eina de comunicació.

 

 

 

Subscriu-te gratuïtament,
el butlletí de notícies cada dia al teu correu.

El més llegit

Àmbits geogràfics