URGENT

L’ajuntament de PLF ha centralitzat tota la informació d’habitatge a la regidoria d’Urbanisme.

Compartiu aquesta història
Tota la informació referent a habitatges es porten des d’ara centralitzadament des de l’àrea d’urbanisme de l’ajuntament de PLF, independentment de la seva naturalesa.
Així les persones interessades en les ajudes al lloguer, els pisos de protecció oficial de venda o de lloguer, i les borses d’habitatges s’han de dirigir a un únic punt d’informació, en aquests cas a la casa consistorial a la zona d’urbanisme.

En aquests dies s’estan actualitzant les bases de dades de persones que han demanat informació per exemple dels pisos de protecció oficial, per tal de tenir les dades al dia de les persones interessades en qualsevol aspecte de les polítiques d’habitatges.

Actualment s’estan duent a terme la inscripció per informació de les diferents propostes d’habitatges gestionables des del consistori. Així qui vulgui rebre informació sobre les ajudes a lloguers, sobre la futura promoció de pisos de protecció oficial tan de venda com de lloguer com altres ajudes i propostes d’habitatges, poden dirigir-se a l’ajuntament i omplir una sol·licitud d’informació.

Amb aquesta sol·licitud el consistori tindrà una base de dades amb la que poder informar sobre tot allò que tingui a veure amb l’habitatge públic a PLF. A hores d’ara més de 150 persones s’han inscrit a aquests nou servei.

Des d’aquests punt d’informació també es dona a conèixer la propera promoció de pisos de protecció oficial al nostre municipi. Es tracta de 32 pisos d’entre 60 i 70m2 en regim de compra. Que en un parell d’anys ja estaran acabats, i uns altres 38 pisos en règim de lloguer per a col·lectius amb necessitats especials, com gent gran, discapacitats, o famílies monoparentals. Tot i que encara no es pot inscriure per optar a aquests pisos, sí es pot sol·licitar la informació corresponent, a l’ajuntament de PLF.

Subscriu-te gratuïtament,
el butlletí de notícies cada dia al teu correu.

El més llegit

Àmbits geogràfics