URGENT

Els serveis socials de PLF han gestionat la col·locació de 12 aparells de teleassistencia durant l’any 2006.

Compartiu aquesta història

Es tracta d’un servei que garanteix la seguretat i dóna tranquil·litat i acompanyament a les persones que poden estar en situació de risc per factors d’edat, de fragilitat o dependència, les 24 hores de dia i els 365 dies de l’any a través d’un terminal connectat a una central d’alarmes.
Es tracta d’una aparells que permeten a les persones que viuen soles i amb problemes de dependència, mantenir a traves de l’aparell que duen sempre a sobre, una comunicació directa amb els serveis d’emergència. Si algun dia pateixen alguna caiguda o es troben indisposats pitxant el botó, els serveis sanitaris intenten comunicar-se telefònicament amb la persona i si no és possible hi envien una ambulància.

L’any 2005 hi havia a PLF 1 únic terminal de teleassistència i a finals del 2006 ja s’havien instal·lat una dotzena.
Aquests terminals són gratuïts, però han d’estar avalats pels serveis socials del municipi, pel que si totes les sol·licituds es cursen a traves de l’area de serveis socials de l’ajuntament de PLF. El poden sol·licitar per telèfon al 93 762 00 43.

Subscriu-te gratuïtament,
el butlletí de notícies cada dia al teu correu.

El més llegit

Àmbits geogràfics