radiopalafolls.cat


play

Ara fem

El despertar de Palafolls
Maria Fenoll
Diumenge, 10:00 -12:00

i després

No t'ho perdis
Jordi Pratsevalls
Diumenge, 12:00-12:05
S’engega una enquesta ciutadana per definir la marca de l’Espai Agrari de la Baixa Tordera
, / 277 0 0

S’engega una enquesta ciutadana per definir la marca de l’Espai Agrari de la Baixa Tordera

COMPARTEIX-HO
Home Economia S’engega una enquesta ciutadana per definir la marca de l’Espai Agrari de la Baixa Tordera

Des dels diferents municipis de la nostra zona s’està treballant aquests darrers mesos en la impulsió d’una marca que defineixi l’Espai Agrari de la Baixa Tordera. Es tracta d’una de les primeres accions que es van voler impulsar des del sector, amb l’objectiu de potenciar-lo, donar-li valor i equiparar l’espai agrari amb d’altres del territori, com són el Delta de l’Ebre o del Llobregat.

A banda del que es coneix com a marca -per exemple, el logotip-, des de l’Ajuntament de Palafolls es considera que la marca ha d’englobar també una sèrie de conceptes i d’història al seu darrere, i que han de sorgir des del propi territori, no només del sector agrari sinó de tota la gent que hi viu.

Per aquest motiu, l’Ajuntament de Palafolls i els consistoris de Malgrat de Mar, Santa Susanna, Tordera i Blanes han obert una enquesta en línia perquè la ciutadania pugui fer les seves aportacions a l’hora de definir com ha de ser la marca de l’espai agrari.

En parla Aleix Freixa, regidor de Medi Ambient de l’Ajuntament de Palafolls.

L’enquesta ja s’ha posat en marxa, i s’ha publicat des dels diferents consistoris que impulsen l’espai agrari de la Baixa Tordera.

Segons explica el regidor palafollenc, el qüestionari planteja diferents preguntes sobre la definició de la marca, què és el que ha de recollir o què és el que es considera més important del territori.

La creació de la marca de l’espai agrari de la Baixa Tordera va ser una de les primeres demandes que s’havien fet des del sector, i queda recollida dins del pla de gestió presentat ara fa uns dies.

Segons Freixa, la intenció és que a finals d’any es pugui acabar de definir la marca, i anima a la població a participar a l’enquesta.

Consulta ciutadana per desenvolupar una marca de l’espai agrari