radiopalafolls.cat


play

Ara fem

De Cap a Peus
Jordi Pratsevalls
Dijous, 09:00 -13:00

i després

Informatiu Migdia
Marc Ferri
Dijous, 13:00-13:20
Home Salut Coronavirus La potabilitzadora de Palafolls es reorganitza per garantir el bon funcionament

La potabilitzadora de Palafolls es reorganitza per garantir el bon funcionament

COMPARTEIX-HO
, / 643 0

L’ETAP de l’Alt Maresme, situada a Palafolls, a tocar del riu Tordera, ha decidit reestructurar el sistema de treball que tenia fins ara amb l’objectiu de continuar oferint el normal funcionament del servei, que dona a 11 poblacions de la comarca, durant la crisi del coronavirus.

Segons ha informat el Consell Comarcal del Maresme, òrgan gestor de la planta potabilitzadora, cada setmana un terç de la plantilla queda confinat a les instal·lacions de l’ETAP, mentre la resta del personal compleix el confinament al seu domicili.

La mesura ha estat pactada amb el Comitè d’empresa, i ha organitzat la plantilla en 3 equips. Segons informa el consell, cada setmana un d’aqusts equips queda confinat a la planta, on s’han instal·lat caravanes d’ús individual per facilitar el descans i el màxim aïllament del personal, que també rep servei de càtering. Quan es produeix el canvi de torn, les caravanes es netegen i es desinfecten per minimitzar el risc d’infecció directa o induïda del coronavirus.

El Consell comarcal del Maresme ha informat que aquesta reestructuració laboral es mantindrà vigent mentre duri l’estat d’alarma decretat davant la pandèmia de la COVID-19. L’ens assegura que amb aquest sistema es pot mantenir el servei de subministrament d’aigua potable “amb les mateixes garanties de qualitat i seguretat que en situacions normals”, així com que els actuals processos de tractament i els paràmetres de control de l’aigua de consum “garanteixen la total qualitat sanitària”.

A la vegada, la planta potabilitzadora de l’Alt Maresme ha reforçat també els canals d’atenció no presencial, recordant els diferents telèfons i vies de contacte telemàtica que té a disposició dels usuaris. Són el telèfon d´incidències 24 h (900 304 070), el telèfon d’atenció al client (934 953 540), el telèfon d’autolectures (900 816 101), el correu electrònic (infosorea@sorea.cat), el compte de Twitter (@sorea) i la pàgina web (https://sorea.cat/ca/canals-de-contacte).

L’ETAP de l’Alt Maresme dona servei a un total d’11 poblacions de la zona, la qual cosa suposa que més de 125 Mil persones depenen d’aquesta instal·lació per tenir garantit el subministrament d’aigua.