radiopalafolls.cat


play

Ara fem

Ona MaresmeDilluns, 15:00 -18:00

i després

Tardes.7Dilluns, 18:00-19:30
Home Economia Malgrat, Sta Susanna i Pineda organitzen un cap de setmana per promocionar el turisme familiar

Malgrat, Sta Susanna i Pineda organitzen un cap de setmana per promocionar el turisme familiar

Economia Turisme

2 minute

COMPARTEIX-HO
, / 255 0

Ahir es va presentar a Barcelona nova iniciativa que sota el son de “Catalunya, hola família!” vol promoure les 24 destinacions de turisme familiar que hi ha a Catalunya.

Per primer cop s’han organitzat dos caps de setmana amb més de 150 activitats lúdiques i culturals per gaudir en família. Les destinacions de costa celebren aquesta acció del 20 al 22 d’abril, i les de natura i muntanya un mes més tard, del 18 al 20 de maig. Unes accions que més enllà de promocionar el turisme familiar, també es vol desestacionalitzar la temporada turística al litoral i a les destinacions de muntanya.

En l’acció de costa, que es farà a finals d’aquest mes, hi participen una trentena d’empreses i els sis municipis certificats en turisme familiar de la província de BCN, molts d’ells a la nostra zona: Calella, Malgrat, Pineda i Santa Susanna, tot i que també s’hi sumaran els d’altres províncies com Lloret i Blanes.

Per a aquesta primera edició, el tema escollit ha estat «Llegendes en Família», amb l’objectiu de fer èmfasi en la història i la mitologia del territori. En aquest sentit, s’ha creat l’aplicació per a mòbils  “Llegendes en família” que permetrà buscar i “caçar” durant aquests dos caps de setmana, els éssers màgics creats per a l’ocasió i que s’amagaran en boscos, platges, places i parcs de les diferents destinacions familiars catalanes.

Per exemple s’ha creat els essers màgics de  la Dona d’Aigua de Santa Susanna; la Llopa de Calella; el Ratpenat Gegant de Malgrat de Mar o el Jove Pirata Dragut de Pineda.

Ho ha explicat a aquesta emissora Ester Martínez, regidora de turisme de l’Ajuntament de Malgrat.

Segons explica la regidora, la idea va sorgir de la pròpia Generalitat però es va considerar que podia ser una bona opció per la iniciativa que es potenciés la vessant més característica de cadascun dels municipis participants.

Tot plegat, en unes jornades en què els municipis i empreses participants han preparat un cap de setmana ple de sorpreses i activitats pels seus visitants: descomptes en l’allotjament, gratuïtats, tallers, sortides, menús especials als restaurants…amb l’objectiu que les famílies amb infants d’entre 2 i 12 anys gaudeixin de tot el que ofereixen les destinacions familiars catalanes.